top of page
WhatsApp Image 2024-03-14 at 18.02.20.jpg

Iets te vieren?

Onze locatie biedt 2 prachtige zalen in het souterrain voor het organiseren van events. Een babyshower, verjaardagsfeest, afscheidsborrel, zakelijke bijeenkomst of privé diner, alles is mogelijk. We bespreken graag de mogelijkheden met u en staan open voor nieuwe ideeën!

 

Naast de zalen, Café Noé & Bar Bardot hebben wij ook verschillende ruimtes in het restaurant gecreëerd die perfect zijn ingericht om met een groep te lunchen, dineren of borrelen!

Speciale wensen? Laat het weten en wij denken graag met u mee!

Scherm­afbeelding 2024-06-26 om 10.51_ed

Café Noé

Babyshower, groepsdiner, vergadering, borrels, walking diner, presentatie etc.

___

Sit down dinner: 30 personen

Borrel: 60 personen

Scherm­afbeelding 2024-06-26 om 10.51_ed

Bar Bardot

Presentatie, grote groepsdiner, walking diner, borrels, feesten met dj etc.

___

Sit down dinner: 50 personen

Borrel: 120 personen

Scherm­afbeelding 2024-02-17 om 22.31.08.png

Totale afhuur

Grote feesten en borrels met dj, zakelijke events, presentatie etc.

___

Sit down dinner: 100 personen

Borrel: 150 personen

IMG_2364.jpg

Bar

Borrels, walking diner etc

___

Borrel: 25 personen

IMG_2362.jpg

Salon

Presentatie, groepsdiner,  babyshower, lunch, zakelijke borrels  etc.

___

Sit down dinner: 30 personen

Borrel: 40 personen

IMG_2360.jpg

Orangerie

Babyshower, groepsdiner, borrels etc.

 

___

 

Sit down dinner: 30 personen

Op zoek naar een nieuwe locatie voor een lancering? Maak kennis met ons prachtige restaurant, waar we buiten openingstijden met plezier ruimte bieden voor het organiseren van dit soort zakelijke evenementen. Ook leent onze locatie zich perfect voor het organiseren van een fotoshoot! Mail naar event@mairie-berkel.nl en vraag naar de mogelijkheden.

bottom of page